לבנות חכם להתקדם יותר ולהשקיע פחות!

לבנות חכם

לא פעם יוצא לי בשעות הקטנות של הלילה לצפות בתוצאות שמעלות על פניי חיוך. הפעם, החלטתי גם לשתף ותוך כדי להמחיש מדוע חשוב מאוד לבנות חכם או לחילופין לבחור חכם. להבין כי בניה נכונה של האתר ללא ספק תקדם לכם את האתר במנועי החיפוש כמעט וללא התערבות מצידכם כמו “מטה של קסם”. ולמה כוונתי?

דמיינו לעצמכם אפשרות לבנות אתר אצל “הבן של השכן” אתר אינטרנט ב-1000 ש”ח ואולי גם 500 ש”ח, כי הוא יכול.
וזה באמת נכון.. בעידן של היום, לא מעט אנשים \ ילדים בעלי יכולות לבנות אתרים והם נראים מצויין. יחד עם זאת, התוצאה ב”עין” עלולה להראות אותו הדבר – אך המצב לא כך. אני מקליד כתובת אינטרנט והופ עולה אתר. בשלב הזה לא אפרט על נושא הדפדפנים ועל כך שאולי זה לא נראה אותו דבר ונצא מנקודת הנחה שהכל מושלם מבחינת המראה, אבל במנועי החיפוש המצב לא הכי טוב. אתם לא מופיעים תחת מילות מפתח שהייתם רוצים ובאופן כללי פשוט לא מוצאים אתכם. בנקודה זו הייתם מאוד רוצים לשפר ובנקודה זו, הטענה תהיה שאין זה כבר קשור אל “בן השכן הטוב” שעשה עבודה נפלאה, כיוון שבקידום לצערנו אינו מבין דבר. האם טענה זו נכונה? מה הכוונה לבנות חכם? ומה השפעת בניית אתר אינטרנט מצליח?

חברת קידום אתרים

למען ההסבר בואו נצא מנוקדת הנחה שבשלב הזה נפנה לחברת קידום אתרים על מנת לקדם את אתרנו במנועי החיפוש. חברת קידום אתרים אשר תדרוש אלפי שקלים בכל חודש (תלוי במילות המפתח והתחרות בשוק והדגש על אופטימיזציה לאתר).
בשלב הזה בואו נעצור לרגע ודמיינו שלהבדיל מקרה “בן השכן”, שילמתם קצת יותר מ-500 או 1000 לאתר.. שילמתם אפילו 3 או 4 אלף לאתר אך בנית האתר הייתה נכונה. בגוגל התוצאות שונות לחלוטין וישנם הוכחות בשטח. במקרה הזה, לחברת הקידום העבודה הינה שונה.
יש לא מעט פרמטרים שנדרשים לביצוע בבניית אתר אינטרנט מצליח, כשהדברים מבוצעים נכון לחברת קידום האתרים אין צורך לבצע אופטימיזציה לאתר ובכך עלות הקידום נמוכה משמעותית. יתראה מכך, יש מקרים בהם חברות קידום יסבירו שבשביל לקדם את האתר ולהגיע לתוצאות טובות, רצוי להקים את האתר מחדש לחלוטין.
כך שבפועל, לבנות חכם / בנייה של אתר אצל מומחה, יכול לעלות יותר. אך ללא ספק בסופו של יום, בחירה בדרך זו תחסוך לכם המון.

לא מתכוון לקדם – אתר ככרטיס ביקור

עכשיו בואו נפסיק לדמיין. גם אם אתם לא חושבים לשלם על קידום ואפילו לא שקל אחד.

למה לא לשלם יותר בהשקעה חד פעמית ולקבל תוצאות במנועי החיפוש אשר יניבו עבורכם לקוחות פוטנציאלים והאתר יהיה יותר מאשר “כרטיס ביקור”?

חפשו בגוגל “האתר לא קיים בגוגל” או “האתר לא מופיע בגוגל“. כמה אתרים לא מוצאים את עצמם גם לאחר שבועות או חודשים שלא נדבר על קידום במילות מפתח חשובות ומועילות לעסק שלהם.

ולהלן דוגמא:
ב- 30 ליוני לפני כ-42 יום כתבתי על סדנת מהות הצלחות גדולות יותר.
את ה”מאמר” לא קידמתי, לא פירסמתי וכל התוצאות המוצגות כאן הן ע”י בניה נכונה של האתר ושימוש בכלים אשר הניסיון הרב לימד אותי כי הינם מניבים תוצאות חיוביות ובמהרה.

אז איך בחיפוש אחר הצלחות גדולות, נכון לרגע זה, גוגל מניב 72 אלף תוצאות ואני ראשון.

ואיך בחיפוש הצלחות גדולות יותר, נכון לרגע זה, גוגל מניב 459 אלף תוצאות ואני ראשון.

בנוגע להצלחות גדולות יותר, תוכלו למצוא המון תוכן על גבי הרשת, קבוצות בפייסבוק, מאמרים יזומים ומאמרי בלוגרים, ופליירים וכל פרסום שהוא.. למעשה לחברת המניקיישן אשר עושה את סדנת מהות ישנם 12,500 תוצאות בגוגל בנושא הצלחות גדולות יותר ואני בתוצאה ראשונה ושניה!

הצלחות גדולות יותר סדנת מהות
ושימו לב! חברת הומניקיישן משלמת כסף לגוגל להופיע בתוצאות החיפוש (פר קליק) ובשבילי זה חינם, ללא פרסום, ללא קידום וללא רלוונטיות! ומה זה אומר על החברה שנתנה להם שרות ובנתה להם אתר? הצלחות גדולות זה לא!

את הבדיקות שלי (מתוך סקרנות בלבד) המשכתי לעשות ואני עדיין עושה גם בדקות אלו במקביל.
גם כאשר התמקדתי בשמות הסדנאות כגון “סדנת מהות” ו”סדנת מקור” מצאתי את אתרי נכון לרגע זה במקום 12, דף 2 ורחוק ממקום אחד בלבד מהעשיריה הגדולה.
ועכשיו חומר למחשבה. מה העלות לכל מילת מפתח קלה לקידום בכדי להיות בעשיריה הגדולה של גוגל?

ואם בהצלחות עסקינן:

הדוגמא המוצגת לעיל אינה “מקרה” וזה לא “פוקוס” ולא “דווקא פה אין תחרות”. ישנם רבים וטובים.
אלו שלא מקודמים כלל כגון:  revolutionbar
מתוך 17 מליון ומאתיים אלף תוצאות האתר מקום שלישי!

וכאלה שהיו צריכים “קידום קל” והגיעו למקום ראשון כגון:
http://www.tukinfo.com
מילות מפתח כגון “תוכים”, “תוכי” “תוכים מידע”, “תוכים מידע מקצועי” ועוד רבים..

http://www.diablo3.co.il
מילות מפתח “דיאבלו”, “דיאבלו 3” ועוד..
מתוך 4 מליון שבע מאות תוצאות

אסיים להלילה. לא אפרט את כל סיפורי ההצלחה בנושא הקידום כעת, אך הינכם מוזמנים ליצור קשר בנושא, לקבל פרוט נוסף ואף המלצות רבות.

אני מקווה שהשתכנעתם שחשוב לבחור חכם, לבחור UziDesign.

הפיצו את הבשורה לעולם...

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
עוז.ב

עוז.ב

נושם, אוכל וישן דיגיטל מזה 16 שנים. בעל ניסיון עשיר בקידום ושיווק, פיתוח אפליקציות, משחקים, תוכנות וכמובן אתרי אינטרנט לעסקים קטנים ולגופים גדולים כאחד. נרגש מטכנולוגיה ומאושר מהזדמנויות לחשיבה יצירתית.

אז מה אתם חושבים?

מי אני?

נושם, אוכל וישן דיגיטל מזה 16 שנים. בעל ניסיון עשיר בקידום ושיווק, פיתוח אפליקציות, משחקים, תוכנות וכמובן אתרי אינטרנט לעסקים קטנים ולגופים גדולים כאחד. נרגש מטכנולוגיה ומאושר מהזדמנויות לחשיבה יצירתית.

הפיצו את הבשורה לעולם...

פוסטים אחרונים

פריצה לאתר אינטרנט

וירוסים שאפשרו שליטה מלאה על האתר ובין השאר יצירה של 1,879 פוסטים על כלות מכל מיני מדינות ותכנים למבוגרים עם ניסוחים שאחסוך מכם, אבל תרשו לעצמכם לדמיין את הגרוע מכל.

קראו עוד »

אחזקת אתר. למה זה טוב?

השאלה הזו נשאלת לא פעם ונוצר הרושם כאילו מדובר בשירות שלרוב אינו כדאי ונכון. האם תשלום עבור תחזוקת אתרים הינה מיותרת? האם “עובדים עלינו” כאשר מציעים לנו שירות זה?

קראו עוד »

תוכן עניינים

add media
UZIDESIGN ACCESSIBILITY
UZIDESIGN ACCESSIBILITY

האמת? אני ממש מתרגש!

אני ממתין לשיחה עמכם.
אשמח להקשיב לצרכי העסק שלכם, לרצונות שלכם, לייעץ לכם ולתת לכם הצעת מחיר רלוונטית וייחודית במיוחד עבורכם.

מבצע שאסור לפספס

אירוח אתר, שם מתחם, תעודת הצפנה, חבילת תחזוקה וחבילת תוספים לשנה במתנה!

ימים
שעות
דקות
שניות

או מלאו את הטופס הבא