ריגול בפייסבוק – תמונות שהם אהבו

לראות את כל התמונות שהוא או היא אהבו

לא צריך לספר לכם כמה האפשרות הזו יכולה להיות לעזר. וכן, האפשרות הזו אמיתית לחלוטין. בעזרת שאילתה פשוטה בשדה החיפוש של פייסבוק ניתן לדעת ולראות את התמונות אשר אותו אדם שאנו מעוניינים… בואו נקרא לילד בשמו, לרגל אחריו. אם בכל זאת לא עולים לכם רעיונות למה זה טוב, הנה כמה רעיונות:

  1. העסקת עובד\ת חדש\ה. אל תהיו בשוק. אם אתם מחפשים עבודה חדשה, תהיו בטוחים שאחוזים גבוהים מהמעסיקים מבצעים ריגול. טוב נו… “חקר”. הם “מריצים” את שמכם בגוגל לראות מה פורסם בשמכם או מה אומרים עליכם, הם יבדקו אתרים שבהם ניתן לבדוק אם היו נגדכם תביעות ובאיזה אופי או לחילופין אם אתם תבעתם. וכמובן, יבדקו את עמוד הפייסבוק שלכם בכדי לראות מה אופי הפוסטים שלכם ומה אופי התמונות שאהבתם יותר. חברים שיכורים? נהיגה מהירה? הרבה טיולים לחו”ל?
    הם יעשו את כל זה בכדי להכיר אתכם מהר וטוב ככל שניתן בכדי לוודא שאתם מתאימים עבורם. הם אולי לא מכירים את כל הטריקים והאפשרויות, אבל ינצלו את הכלים שהם כן מכירים. אז אל תפנו אותם אל הבלוג שלנו ונצלו את הידע שאנו נותנים לכם בשביל להכיר אותם (דמיינו צחוק מרושע מהדהד 🙂 )…
  2. אקס\ית, אהבה וכד’. אני משוכנע שרבים מאיתנו אם לא כולנו נופלים ע”י יצר הסקרנות או אהבה שלא ממש חלפה ומאוד, אבל מאוד מעניין אותנו מה עושה האדם עליו אנו חושבים.. “מה הוא עושה עכשיו בזמן שאני אוכלת גלידה עם כף מתוך דלי ובוכה? אה יופי! הוא אוהב תמונה חדשה של שלומית בבגד ים…” (הי, בנות. זו רק דוגמא. לא להרוג את השליח) – הבנתם את הרעיון.

אבל איך זה קשור לבניית אתרים – קידום עסקים?

יצירתיות \ חשיבה מחוץ לקופסא. “הכלי”, האפשרות הזו, היא לא דבר מה שמשתמשים בו בחברות רבות אם בכלל עבור חקר מתחרים. ולדעתי, חבל. לדוגמא, באחד המקרים אצל עסק שבתחילת דרכו, גילינו בעזרת אפשרות זו מספר דברים:
1. גילינו שמתחרה אהב תמונות למוצרים זהים אצל ספק שבית העסק לא הכיר ובכך הצליח לקבל מחירים ותנאים טובים יותר למוצרים איתם הוא עובד. בנוסף, הגדיל את כמות הספקים ובכך את התחרות בניהם והביטחון עבורו. בנוסף, זה ללא ספק יתרון לדעת מי הם הספקים של המתחרים שלך.
2. גילינו תמונות של לקוחות שצילמו את המוצר של המתחרה, לעיתים גם רשמו בתגובות מחירים ועוד… המידע הזה בין השאר מאפשר לנו ליצור מאגר קהל מתחרים, לפנות אליהם בהצעה \ מבצע טוב יותר, להציג מודעה וכד’.
למעשה, החקר הזה אפשר לנו לקבל מידע רחב יותר. כמו אילו מוצרים הם ניסו קודם לכן ולמה הם התאכזבו, למה המוצר הזה טוב יותר, למה השירות הזה טוב יותר, השוואות מול מוצרים אחרים ובכך הלקוח בעצם קיבל “פידבקים” ולמד מניסיון של מתחרים בדומה לניסיון עסקו שלו ובכך התחיל את העסק בצורה נכונה יותר, חכמה יותר, ידע אילו מודעות נכון יותר לנסח, אילו מחירים להציג (כמבצעים או קבועים) ועוד המון דברים שחסכו לו זמן יקר ולא מעט כסף.

כמובן שמדובר בדוגמא ושאינה מפורטת כלל. נושא “חקר מתחרים” / “ריגול מתחרים” מורכב ומתאים למאמר בפני עצמו שאכתוב בהמשך. [מעוניין בחקר מתחרים? הנכם מוזמנים ליצור קשר בכל עת: 0723921661]

אז איך זה עובד בעצם?

פשוט. בשדה החיפוש של פייסבוק:
Photos liked by Example person כמובן שאת “Example person” יש להחליף בשם האדם שאתם מעוניינים.

מיקוד

לא מעוניינים לקבל כמות גדולה של תמונות או שאתם מעוניינים לדעת מה הוא אהב בשנה האחרונה? בחודש האחרון? באילו אזורים בארץ, האם בקבוצות שלכם או אחרות וכד’? באפשרותכם למקד את החיפוש בעזרת סרגל הסינון שיפתח:

סרגל סינון לא מוצג? אפשר גם ידני:

*(מסיבה לא ברורה, לי לפחות. לא תמיד הסרגל מופיע)

  • “this week”
  • “last week”
  • “this month”
  • “last month”
  • “this year”
  • “last year”

דוגמאות:
“Photos liked by example person”
“Photos liked by example person that are from this month”
“Photos liked by example person from last year”
“Photos liked by example person August 2015”

אפשר גם סרטונים…

באותה הדרך אפשר גם לראות סרטונים שהם צפו. פשוט החליפו את Photos ב- Videos. לדוגמא:
“Videos liked by example person”

יחד עם זאת, סרטוני וידאו פחות יהיו לעזר, יהיו מאוד מגוונים ולרוב לא יהיו דברים המקשורים אליהם בדרך כזו או אחרת.
זהו – נשאר לאחל שתשתמשו בטיפ הזה ובטיפים נוספים באתר לדברים חיוביים שיעזרו לכם \ לעסק שלכם להצליח.
בהצלחה 🙂

הפיצו את הבשורה לעולם...

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
עוז.ב

עוז.ב

נושם, אוכל וישן דיגיטל מזה 16 שנים. בעל ניסיון עשיר בקידום ושיווק, פיתוח אפליקציות, משחקים, תוכנות וכמובן אתרי אינטרנט לעסקים קטנים ולגופים גדולים כאחד. נרגש מטכנולוגיה ומאושר מהזדמנויות לחשיבה יצירתית.

אז מה אתם חושבים?

מי אני?

נושם, אוכל וישן דיגיטל מזה 16 שנים. בעל ניסיון עשיר בקידום ושיווק, פיתוח אפליקציות, משחקים, תוכנות וכמובן אתרי אינטרנט לעסקים קטנים ולגופים גדולים כאחד. נרגש מטכנולוגיה ומאושר מהזדמנויות לחשיבה יצירתית.

הפיצו את הבשורה לעולם...

פוסטים אחרונים

פריצה לאתר אינטרנט

וירוסים שאפשרו שליטה מלאה על האתר ובין השאר יצירה של 1,879 פוסטים על כלות מכל מיני מדינות ותכנים למבוגרים עם ניסוחים שאחסוך מכם, אבל תרשו לעצמכם לדמיין את הגרוע מכל.

קראו עוד »

אחזקת אתר. למה זה טוב?

השאלה הזו נשאלת לא פעם ונוצר הרושם כאילו מדובר בשירות שלרוב אינו כדאי ונכון. האם תשלום עבור תחזוקת אתרים הינה מיותרת? האם “עובדים עלינו” כאשר מציעים לנו שירות זה?

קראו עוד »

תוכן עניינים

add media
UZIDESIGN ACCESSIBILITY
UZIDESIGN ACCESSIBILITY

האמת? אני ממש מתרגש!

אני ממתין לשיחה עמכם.
אשמח להקשיב לצרכי העסק שלכם, לרצונות שלכם, לייעץ לכם ולתת לכם הצעת מחיר רלוונטית וייחודית במיוחד עבורכם.

מבצע שאסור לפספס

אירוח אתר, שם מתחם, תעודת הצפנה, חבילת תחזוקה וחבילת תוספים לשנה במתנה!

ימים
שעות
דקות
שניות

או מלאו את הטופס הבא